čtvrtek 6. prosince 2012

Annuntio vobis (teda asi hlavně "sibi") gaudium magnum...

...habemus Phantastes!

6 komentářů:

  1. Gratulace! Kolikže budeš mít autorských výtisků?

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud máte zájem, knihu Vám samozřejmě rád pošlu - nebo dám osobně, uvidíme-li se - ostatně římská i podplešská zpátečnická buňka hojně pomáhala korekturami i povzbuzením. (Co se týče buňky londýnské… ta mě zas - kdysi, než jsem byl ze světa jat do místa jménem seminář - motivovala k přátelskému soupeření :-).

    Povinný zájem však projevovat nemusíte, obzvláště pokud vlastníte anglický originál a malou knihovnu :-)

    Kniha má i obrazový doprovod, který mě samotného překvapil a na prvních asi třicet zhlédnutí mi přišel nemístně temný. Nicméně zvykám si… a nakonec se mi to nezdá tak zlé. Možná takto vezmou román do ruky i ti, kdo jinak vše křesťanské obloukem obcházejí (sadisti? příznivci "gotického rocku" a "emo kultury"? příležitostní upíři?)… a budou skrze příběh tajně infikováni dobrým vlivem. Stalo se to Lewisovi, proč by se to nemohlo stát i dalším...

    OdpovědětVymazat
  3. Podplešská buňka se na knihu velmi těší, jen přemýšlela, jestli by ji neměla podpořit i tím, že si ji zakoupí. Co to je "emo kultura" se raději neptám. Vzhledem k tomu, v jaké společnosti ji zmiňuješ, to hádám nebude nic hezkého. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Podplešská i nepomucenská buňka knihu dostane, nejen proto, že na jejím vydání spolupracovala korekturami a povzbuzením, ale už proto, že nejbližší přátelé si autorský výtisk s věnováním prostě zaslouží... :-) Zbývá jen dojednat kdy a kde. Mohu samozřejmě knížku i poslat, ale pokud se nám podaří se uzřít tváří v tvář, bude to samozřejmě milejší...

    Pokud jde o "emo kulturu" - nech si vyhledat obrázky Googlem :-).

    Ale po padesátém zhlédnutí už se mi ty obrázky i začínají líbit. Můj viktoriánský vkus prostě jen potřeboval čas...

    OdpovědětVymazat
  5. Autorský výtlačok s autorským venovaním naša bunka všetkým ostatným srdečne odporúča... :-)

    M+L

    OdpovědětVymazat